Eel catering service door een traiteur dat is feesten zonder zorgen, hier alvast een traiteur feest verzorger
Terwijl u als gastheer of gastvrouw ten volle meegeniet van uw eigen feest, doen wij al het werk. U hoeft niet op te dienen of af te wassen achteraf.
Op zoek naar een originele en toffe manier om de catering te verzorgen tijdens een feest of evenement? Huur dan een foodtruck! Met onze retro trailer zijn de mogelijkheden eindeloos. Of het nou gaat om een bedrijfslunch met heerlijke hotdogs, het verzorge
Jouw feestje, onze spullen. EEN WAGENTJE VOL MET JE EIGEN MAGIE Altijd al een keer op een festival willen staan met je eigen product? Dat kán, met onze fantastische foodtruck! Deze vintage truck is uitgerust met een spiksplinternieuwe, professionele keu
MR.BRASA foodtruck is ontstaan uit liefde voor eten en het samen zijn met de familie. Gezelligheid staat centraal en iedereen is welkom aan tafel.
Dat wij echte Bourgondiërs zijn is een gekend feit; Belgen houden van goede kwalteit en lekker eten, zeker als het op frieten aankomt.
Verras al je gasten op een zeer originele manier en laat ze genieten van onze heerlijke gerechten in een super gezellige en aparte sfeer.
Reintje verhuurt een frietwagen welke helemaal is ingericht volgens de nieuwste kwaliteitsnormen. U kunt kiezen uit 3 pakketten.
uw feestpartner uit de regio Zoals elk jaar hebben we weer enkele nieuwigheden !! voor komend seizoen is dit een Frozenspringkasteel en de Prinsessenburcht. Allebei toppers om het feest van uw kapoenen tot een echt superleuk feest om te toveren..
JEAN SUR MER – PIONIER IN FOODTRUCK-LAND - TREKT MET ZIJN RETROBUSSEN DOOR BELGIË EN NEDERLAND MET AAN BOORD HET ALLERBESTE DAT DE NOORDZEE TE BIEDEN HEEFT. VAN DOOPFEEST, COMMUNIE- EN LENTEFEEST, HUWELIJKEN, JUBILEUM OVER BEDRIJFSFEEST TOT FOOD- EN MUZIE
Datum? Check! Muziek? Check! Drank? Check! Lekker eten? … Dat is zeker dé voorwaarde om van je feest een geslaagd evenement te maken. Je feest is immers pas écht geslaagd als jij en je genodigden goed kunnen eten. Of het nu gaat over het organiseren van e